Po 5ti měsících nový rozhovor pro Offcity* na tajuplné téma Brownfields


SP-ring-break. Hory, skály, sníh a party. 350 podobně naladěnejch lidí. Severní Itálie a její průmyslový jazýčky. Laviny na obzoru. Čištění v mysli. Úsměv na rtech. Mp3+snb+slunce. Kapely, Djs, workshopy, bazén, sauna v kuchyni. 





NEW IDEAS NEEDS OLD BUILDIGSMlýny městu, iniciace Offcity pro nalezení nového využítí budovy! 
Dnes mám radost, hraju ragajungle, pomalej rytmus, venku se honí mraky a já vymejšlim grafiku. Život je někdy krásnej!
Skvělý výlet do Českejch Budějic
Jedu dodávkou přes Vysočinu, sedím v ruský čepici u automatu na kafe a dotaz jestli jsem "kamioňák", přichází mi sms-povolení k vjezdu. Nabírám zboží a jedu zpět. U filmu Blokáda moje srdce tuhne a oko vlhne. Dochází mi, jak jsme byli na škole málo revoluční. Stěhujeme dodávkou kancelář Mixage. Potrefená husa mi dává 10. razítko. Na velký pátek v Biocentral řešíme taju-úplná témata. Velikonoce snb, bežky, děti - bráchové, všude sníh.