Už mám upíct buchtu tiskařovi, protože jsem mu neřekl že potřebuji šedý lepidlo a né bílý pro podklad samolepky, strhlo se kuli tomu celý kolečko mailů a telefonátů a řešení, řešení, spousty lidí do toho namočených a já zrovna mimo office. Ale udělal jsem rozhodnutí, ať to tam nalepí, že to prostě vyjde. Foto nahoře je z Bratislavy, kde jsme byli na teambuildingu.
V Linzi, tady je lednička, u jezera v Alpách, v Krumlově s nafukouvací duší a Vltavou! Na Chopoku, v Bratislavě, na Dunaji v kavárně, při týmové poradě, se vše houpalo. Práce, práce, práce. Pravé chalupaření v Maršově, sběr borůvek, snídaně na terase, na dece u rybníka, při sledování filmu. S otazníky co bude dál?
Čas od času se zde na blogu objeví report o návštěvě nějaké sportovní události. Tentokrát šlo o trénink Frisbee na umělý trávě vedený vysokoškoláky. Zkráceně to byla celkem pruda. Místo chaotického běhání, vyhýbání se lampě a keřům, tak jako při naší hře v parku u zámku, jsme cvičili různý herní schémata, situace, pozice. Hra potom vypadala že každej dělal svý schéma, potom nějak vylítnul disk, celý se to zastavilo, opět se předělalo schéma a hrálo. Ještě jsem tam lítal jak hadr na holi, při osobní obraně, když jsem se držel nějakýho borce v černym triku. Tak to vypadá, že místo high metodiky budeme pěkně chodit do zarostlýho parku a hrát punkově i s lampou a veškerým vybavením parku.

V pátek jsem se projel po práci na kole skrz centrum, okolo Sterea, kde jsme ještě o den dřív byli na pivu s Honzou, který vše korunoval hláškou "Pičo tramvaj" když se leknul při přecházení kolejí. Takže zpět k pátku, dojel jsem na hokejku, udělal sushi, který jsme s Veronikou snědli. Potom kafe do zavařovačky a vyrazil k Turnovu, kde byli Vojta s Eliškou na chalupě. Křivolaký uličky, strže a kopce, kde by jste je nečekali. Vojta už sedí na zápraží, jako lokál. Na úvod probíhá prohlídka chalupy, uskladněný dřevo, stodola, pískovcový sklepy, práce kam se podíváš, světnice, veranda, dvorek, vrata, seník, suchej rybník, prostě krása! Jdeme k kostelíku na kopci, okolo pole, lesy, potom hřbitov a hospoda, kde snad nedostanem do huby, když řikám číšnici a jednomu typovi, že mají stejný nosy. V noci ještě rozpalujem grill a já ulehám pod širák, kde mi dělá společnost slimák, triko podle toho vypadá. V sobotu probíhá snídaně a menší chill před chalupou, cesta skálama na vyhlídku a potom zpět do Liberce. Beru to přes Jablonec, tam projíždí dítě bez rozhlídnutí hlavní cestu z vedlejší, asi tak 15 m předemnou, bejt to o chvilku později, tak to mohlo bejt zlý. Z Lib se přesunujeme do Lobau, kde je Schminke house, jeden ze skvostů funkcionalistické architektury, vypadá to ůžasně, neuvěřitelná dispozice, detaily, funkčnost, spousta chytrých řešení, všude světlo, výhledy do zahrady, ukryté komůrky, současný a moderní design, vše z roku 1930, prostě krása! Večer následuje koncer Mydy Rabycad na přehradě. V neděli vyjíždím přes Oldřichov, Hejnice, Jizerku, Kořenov do Tanvaldu, kde mi jede vlak zpět do Liberce, koupání v potoce, sběr jahod a borůvek, pivko po cestě, krásných 70 km s čistou hlavou! Jizerky nejlepší!

Plzeň. Město plný parků a fontán. Jsme ubytovaný na Americký ulici v bytě s vnitřní omítkou. Přes den chladíme horké hlavy v borovicovém lese u rybníka Bolevec. Večer posloucháme Parov Stelar, Guano Apes, Fink, BRNS a dalších X nových obejevů. Totálně vyřízený, ale spokojený přijíždíme opět na sever. Naše crew Veronika, Pája, Anička, Vojta fungovala víc než dobře!

Procházeli s Veronikou se po Frankfurtu, koukali na knížky, muzeum, galerii. Byli na Vinici na Offcity akci, na divadelním festivalu v Hradci. Na kole v Oldřichově v Hájích, Na Fojtce, V Jizerkách. V bazénu.

Při cestě z Vrchlabí na Sněžku. Při sledování filmu v kině v Jablonci. Při výstupu parku Gor stolovych v Polsku. Při dobíhání vlaku. Při nákupu kytky pro babičku. Při sezení v kanceláři. Při výrobě sushi. Při běhu v lese. Při sjezdu na kole. Při kreativní poradě. Při ulehání na čundru. Při teambuildingu na Náplavce, kde jsme našli míč a kopali jsme si si s ním po Praze a dovezli jsme ho do Liberce. Při rozboru složení KARI. Při myšlenkách na volné víkendy. Při pročítání podmínek účasti výběrového řízení. Při ranním vstávání. Při hledání nového bydlení. Při škrtání skončených projektů. Při. Při. Při.

Přijíždíme na chalupu do Janova u Bedřichova, naráží se sud a rozpaluje oheň v krbu. Kdo dřív chytí ducha, nebo chytne kus dřeva, podle karty, který jdou za sebou. Nový projekt Zahrada, něco jako Urban gardening v centru Liberce. Sázím tam sponkovačkou sponky. Pho srovnává žaludek. Midi Lidi v Jablonci v první řadě a cesta noční tramvají. První koupel v horským potoce v Jizerkách a menší přechod 15 km zakončenej tatarákem. Už jsem se naučil sushi. V pivovaru Konrád s partou Skubb, při hlídání malýho sviště, na návštěvě v Hrádku nad Nisou. Frisbee v parku a příprava sjezdu Ploučnice...