KILL YOUR EGO "Plánuju výsledky, ale spíš to jsou spánku následky"
Shrnout radlicí ten pobyt ve městě, kde bydlí Gočárovy děti. Nevěřím tomu že je dlouhodobě udržitelný číst sladký řečičky o tom, jak je život růžovej, proto to vezmu pěkně zvostra. 


červen - červenec.  Po obhájení bakalářky, následuje konsekvenční deviace při "hledání práce" - pohovory v jihlavě, novým boru, hradci (řeknul jsem si, že si dám na každým pohovoru kafe). Po měsíci hledání nastupuju na půl úvazku do grafickýho studia na starým městě (později přejmenovávám studio na Dekadence - Zgreba). Dovážím si svoji matraci a krabice z Ikei do bytu v centru města. Stačí jedna sms a pokoj sakrálního stylu je můj. (to je tak, když je jedno okno v  místosti uprostřed zdi naproti dveřím). Bydlím s Petrem co pracuje v Americe. Poprvý po X letech se pohybuju v Hradci - v tom městě kde žijí Gočárovy děti, je 3 týdny nepřetržitě hezky a já si odškrtávám políčko "najít si práci"  Druhejch půl úvazku resuscituju svoje studio, vytvářím nekonečný myšlenkový mapy, s Terkou hrajem srcable na chalupě, ve Zlíně, na Housce a v Hradci. 


srpen - září. Na konci Září se stěhuju na dva měsíce do domku rodičů. Vlastní studio začíná doutnat. Slovo dekadence je na první straně slovníku v případě mé druhé práce. 


říjen - listopad - prosinec. Začínám se utápět do chmurnýho podzimu a nevím kde je levá a pravá strana. Procházím se po městě, kde nikoho neznám. Pronajímám si prostor pro studio v parkovacím domě z roku 1932 v centru města u řeky 18 m2 - 3000,- Kč. "New ideas needs old buildigs" Zažívám pocit euforie při malování stropu a první dny, kdy vybaluju krabice se skicákama, nápadama, věcičkama ze skla. Pouštím si komp, vařím si první kafe, odrškrtávám si políčko - založit si vlastní studio. Finanční plán, ziskovost, zodpovědné hospodářství vám nechávám v utajení, protože stejně žádné není. Až později zjišťuju, že jsem se rozhodnul pro takovej krok na základě nulovýho rozumu, analýzy trhu, zhodnocení vlastních schopností, prostě jsem si řeknul že to Kamča, Jana, Ondra, Aleš "nějak" dělají a že i já to "nějak" budu provádět. Na začátku bylo víc naivity a euforie než pragmatismu a chladný ekonomie.  Zároveň jsem si řeknul, že první dva roky budu vhajzlu a že to prostě snadno nepůjde, takže ve chvílích bezmoci a zoufalství nad vlastní neschopností, jsem si řikal, že to je klasickej proces. Proto je to fáze 1. Nebejt mejch rodičů, který mi lifrujou zakázky by moje studio težko existovalo. 

V prosinci se stěhuju na starý město, kde jsem si pronajal pokoj, ale zjišťuju jakej to je lexaurinovej shit. A tak se zase v lednu stěhuju, tentokrát na super místo u hradeb. Jako ostrov štěstí se ukazuje 5 dní v Benátkách, který mě totálně rozsekávají svojí atmosférou, strukturou, lidma, zážitkama. S Offcity procházíme pavilon na Bienále, kde si beru tablet do ruky a poslouchám svoji věc, kterou jsem nahrával pod mostem v Pardubicích. Ještě předtím s otcem v Miláně hladíme dveřní křídla a projíždíme v alpách po uzavřené cestě, předjíždíme tak kolonu aut, což dělá otci největší radost z výletu. 


leden - únor - březen. Období izolace a koexistence v tom městě, kde žijou Gočárovy děti je naštěstí u konce.  Poznávám lidi okolo Bio central, Open air, Prostor pro, Menu, UHK,   najednou se objevujou další a další zajímavý ldi, který padaj jak vločky prašanu na Sněžku. Najednou se z tý šedi stává barevnost a jsem moc rád, že jsem součástí komunity. S Vojtou a Eliškou poprvý na Springbreak v Risoulu. Se Sněžnicema a Lexaurinem na Sněžce. 

duben - květen - červen. S Offcity se dostávám k možnosti ovlivnit Gočárovy mlýny, stávám se dobrovolníkem, což mě moc těší a mám pocit, že jsem součástí důležitýho projektu. Že moje práce má smysl. Poznávám další nový lidi a je to super. Probíhají série výletů. Nezapomenutelnej čundr z Mělníka do Doks. Osum hodin do depresivního Lodže, osum hodin zpátky.  Berlin. Sněžka. Mám dojem, že se moje studio střídavě odráží od dna a že věci, které by měly fungovat se pomalu dějí tak, jak si představuju. Zjišťuju že největší překážkou je moje vlastní neschonost, vlatní mazání medu kolem huby, vlatní pozdní vstávání, "Plánuju výsledky, ale spíš to jsou spánku následky" Slova jako zodpovědnost, sebekontrola, motivace, komunikativnost, finanční rezerva,  mám sice napsaný tlustou fixou v kanceláři, ale někdy se k nim složitě dostávám. Včera jsem dodávkou převážel věci na divadelní festival Open Air spirit a měl jsem z toho velkou radost. Kill your ego! 298