Vektorová pamět.
Když jsem odešel z Liberce, tak první projekt jsem dělal do Liberce. Vstupenky do Liberce se tisknou v Praze. Připravuju katalog do Hradce, kterej se bude tisknout v Liberci a tisk vizitek už zprostředkoval Impetigo v Olomouci. Ve studiu pracuju na projektu do Prostějova. Tým Offcity je z Pardubic, Terka odjíždí do Anglie. První léto bez Českejch Budějovic a placáku z pětky. Dopoledne si píšem rychlý krátký maily s B.R.A z Bruselu. Dneska jsem si povídal s holkou, co jezdí dodávkou po Novým Zélandu a můj spolubydlící je zaměstnanej v Houstnu. Používám technologie, kde jsou patenty za miliardy, mobil, komp, chodim po mostě, který má unikátní konstrukční řešení. Jsem obklopenej věcma, který jsou levný, ale maj v sobě technologie za miliardy. 

Jako existence závislá na tom, jestli děláte věci co se líbí a nebo věci co se nelíbí. Prodávat a neprodávat. Zodpovědnost vs Líbivost. Vysvětlit někomu že červená je správně? Proč? 

Subjektivita, tenkej led? Líbí se... že by pudová záležitost, emotivní iracionální. Líbí se Ti číslo na faktuře se čtyřma nulama? Lze nějak vyjádřit estetiku nulama a číslem účtu? 
 
S Vojtou jsme vytvořili rozhovor o perifériích pro Offcity* Fascinuje mě slovo návyk, přijde mi že spoustu věcí děláme jenom podle nějakýho návyku. V Hradci dělají náplavku a bude to super prostor.

HOUSKA, hrdlořezy, kopřivy, les,pole,stromy, louky, oheň, voda
THINK WILD / EAT CIVILIZED
Asi poprvý v životě mě fascinuje Česká republika natolik, že nemám chuť někam odjíždět. Mám chuť se jet projet na kole k Chocni.  







nový projekt workshop 298  *


Ghetto

Práce po škole. Myslím že to je dost aktuální téma. Na škole jsme se uzavřeli do svýho informačního ghetta, chodili jsme na kafíčka do kavárny, kde jsme vymejšleli způsob jak změnit svět, plácali jsme se po zádech a postupně se víc a víc uzavírali do vlastní informační bubliny, realita se stala něčím neznámým, nepotřebným. O to větší byla facka při prvních pracovních pohovorech, sestavování portfolia, CV, schopnost určit si cenu svojí práce, schopnost prezenovat a prodat svoje zkušenosti atd.
Nadruhou stranu "Dobrý člověk si práci najde vždycky " a za pár měsíců práce v francouzké restauraci se z vás může stát odborník na francouzkou kuchyni, můžete tak při pracovním pohovoru s vaším novým šéfem architektem, který má zrovna půlku rodiny v Paříži najít další společné téma, kromě architektury. Nebo až se vám objeví na stole půdorys restaurace, budete už znát schéma provozu jak restaurace, tak kuchyně, zásobování atd, nakonec i schéma týmové spolupráce se vám může hodit při fungovnání v novým kanclu. (to jsem si vypujčil od ANDELA)

Lezeme na Billboard, skáču do křoví, padám mezi kopřivy a jsem šťastnej. Jsem na disco a vytvářím si vlastní vnitřní festival. Lepím papíry k sobě, jedu vlakem, kupuju si řezák, vyplňuju fakturu, na jednání beru placatici. 










OSB-BIOGROUND
Nechci dělat hudbu a animace. Ale strašně mě to láká. Ale nechci to dělat. Když pouslouchám hudbu, pořád přemejšlím nad tím, jak to je udělaný, jakej je v tom systém, jak to funguje. Jdu po náměstí a tam je nějakej BIO market. Zkoumám to, je to z OSB desek, dá se to naložit na kamion, je to stylový - čistý, je to koncept BIO zeleniny. Ok proč ne. Včera v bazénu beru nafukovací kruh a jdu na tobogán s malejma dětma - proč ne... Potom v Mekovi podporuju globalizaci a rozplývám se nad klikujícím Doubledekrem, řeším tuny sms. Dnes čekám na pizzu a tak stoupám na Bílou věž, chci se rozhlídnout. Čtu noviny o Českým domě pro 5000 lidí. Projekt Židle7 a Designblok 2012 hoří a doutná a rozkládá se.