V pátek řešíme 4 druhy bílý barvy papíru, velikosti písma, podtržená slova, 44 kusů, každá má 8 možností, celkem 352 údajů. Tisknu finále a zjišťuju že jednom 2 z 44 jsou dobře. Ráno na chalupě, snb a malej vlek v údolí, úžasné počasí a skvěle naladění lidi s vtipnejma čepicema, soudek piva u velku, horská prosluněná atmosféra. Zkouším snežnice, jsou super, jdu kamkoliv, berem to přes potok a potom přímo na louku. Večer jsme v Jánskejch lázních, kde kuli nám zastavujou lanovku, protože jsme se tam nějak zasekli na startu. V neděli sněžnice a volnej pochod krajinou, ideální stav na promýšlení věcí. Potom beru lyže a zase jdeme na vlek do údolí, kde malej brácha obdivuje nějaký roxygirls. Sníh + slunce = atmosféra.
Cestování_
sport_
rozhovory s lidma_
úklid_
čištění organizmu_






HOLÝ ZDI
Možná že čas fakt není sám o sobě inteligentní. Blbec blbcem zůstane. Ale v čase prožívám zážitky a situace. Z těch si buď něco vezmu a nebo nic nevezmu. Asi jenom blbec dělá stejný chyby pořád dokola. Ale můžou bejt zážitky samy o sobě inteligentní? Může být prožívání inteligentní? Můžu se rok jenom tak plácat a zažívat věci, který mi nic nepřinášejí, nebo všechno špatný je k něčemu dobrý? Inteligence asi nemá nic společnýho se selským rozumem a schopností se rozhodovat. Kdo je schopnej se rozhodovat? Jsou lidi nerozhodný? Jsem já nerozhodnej? Potřebuju k rozhodovaní inteligenci? Nebo k tomu abych si vybral zmrzlinu mně stačí emoce? Schopnost říct svůj názor nesouvisí s inteligencí, co potom ta intelgence je? Někdo má přehled, ví co se děje a proč se to děje, někdo si žije ve vlastní bublině, ve vlastním světě, jdou ty věci kolem něj. Na podzim jsem se bavil s holkou, která byla až děsivě inteligentní, rychle reagovala na jakoukoliv změnu v diskuzi a byla schopná vytáhnout vždycky lepší argument. Musel jsem se jít uklidnit mezi blbce. S odstupem času.... Co to je? Co je ten odstup času... S odstupem času se ukázalo že ty souvislosti jsou trochu jinak... "Stín časoprostoru - současnost padá za oběť" Šharyk.  Chytrý a nebo hloupý situace... Život chytráka a život hlupáka, kdo se má líp? 



Je kámen inteligentní?
Proč ne? Jak může existovat mozek, kdo ho navrhnul? Proč jsme se odloučili od přírody a všechno stavíme na hlavu přesto, že jsme součástí celýho inteligentního systému, přece tahle země, moře, vzduch musí vyvíjet, generovat inteligentní ______něco.. nevim co... souvislosti...

Poslední doubou spíš řeším osobní věci, který mi nepřijde vhodný psát na blog, protože jsem dospěl k názoru že fňukání a remcání o tom jak je život špatnej, nikoho nezajímají. Takže nečekejte výčet depresivních dní, situací a všech negativních ingrediencí, který tvořej mix posledních dní. UPS... Poslední dobou mi připadá, že čas je inteligentní. Protože spousty situací vyřeší čas. Mám pocit že čas, ty minuty, vteřiny, hodiny se prostě projevují inteligentně. Stejně musim dejchat a něco mezi tím jíst a někde se vyspat a někde si dát sprchu. Proto všechny ty situace v čase za sebou dávají dohromady, skrz zážitky, inteligenci. Je to srozumitelný? Nevim jestli hlupák může bejt časem inteligentnější. Hmm...
Je leden. Chybí mi slunce. Organizuju život, Najednou se i mě začíná dotýkat svět dospělejch lidí. Vzal jsem tužku a papír a začal psát, zjistil jsem že z každý hodiny co pracuju musím dát 60 Kč stranou abych zaplatil nájem kanceláře, nájem pokoje na spaní a soc.+zdrav. pojištění. Připadám si asi nejvíc nesvobodnej co jsem kdy byl. Zdá se mi, že teprv teď dojíždí ten mód vejšky, kdy bylo všechno všude. Najednou nevim jestli zaplatim všechny ty věci, který ani nepotřebuju. Trochu zvláštní období.










Leden/January - uzavírám stáž v Mixage a nešťastně prezentuju téma bakalářky revitalizace areálu sklárny Moser...  Lars komentuje text: "slabsi clanek. min piva vic crustu" V pátek beru vlak nach Praga. Anděl mi řiká kde je konzum, beru čips, kofču, rum. Natan otevírá dveře. Probíhá kolaudace. Jitka není v latexu. Libor trochu jo. Vidim lidi, který jsem neviděl rok, nebo 365 dní. Cpu Pavlínu do klece pro Jitčinýho chrta. Holky ve Švédsku jsou samostatnější a arabskejch číslic je deset. Sharyk komentuje text: CPU = procesor = velmi složitý sekvenční integrovaný obvod umístěný na základní desce počítače


Únor/February V centru Liberce na privátě hniloby ulehám naproti Salámovi. Na koncertu Zapasky v D29 mně napadá téma "Evoluce kočovného života" kterýmu se dalších 5 měsíců věnuju. 14.2 se koukáme v červeném modu na Valentýnského vetřelce v Pardubicích. 

Březen/March Držím chvíli za ruku Veroniku. Vydáváme se s Larsem navštívit Vojtu do Vídně. Následuje série zemětřesení, kdy Vojta přlítává přez řidítka v centru města. Házíme kusy ledu do Dunaje. Ve Velký Úpě jezdíme na snb mezi chalupama. "Miluju vyjít bos ven a procházet se trávou plnou rosy. Miluju jezdit dodávkou a poslouchat muziku."

Duben/April Postupně během jara děláme rozhovor pro Offcity s Honzou, Mr B, Akkou, Filipem, Jurášem. "Nenávidím vlastní ukřivděnost. Je to nádor, který musí pryč. Nechci jí dávat do ruky přístupový kódy. Posunuju a popisuju dny." "Poslední dobou trávím spousty času nad projektem BC. Before Krist. Je to ukončení 4 letýho programu. A mám na to cca 40 dní. Teď jsem ve fázi klasickýho výtuhu, kdy se mám prý vrátit o krok zpět." Jsem v Novohradskejch horách a hřejeme se u krbu. Odjíždím s pár dorty do Ostravy udělat support při obhajobě bráchovy PhD.

Květen/May "Těším se, až se budu procházet po pláži. Těším se, až si zapnu vázko a pustím mp3. Těším se, až ucítím vůni mechu. Těším se až naberu sklo. Těším se na sekání trávy na chalupě. Těším se na kafe v Gentu. Těším se na koupání v Radvanci. Těším se na setkání pod stromem. Těším se na zimu a teplo. Těším se na krátkej trailer před filmem. Těším se na intimní rozhovor. Těším se na odevzdávání věcí. Těším se na tekno čarodky. Těším se na zmrzlinu tekoucí po ruce."

Červen/June Po sérii zemětřesení dokončuju a obhajuju bakalářku s tématem Evoluce kočovného života. Ještě předtím na chalupě natáčím testovací prezezentační videa. Následuje měsíc hledání práce, kdy po 50 odeslaných emailech dostávám doporučení. Probíhá vášnivý láskyplný pohovor v Lasvitu. V půl čtvrtý na dálnici cestou z letiště pozoruju východ slunce. Prometheus a Justice korigují vizuálno. Motám se u Ostravy objíždím ty obchvaty, jedu tam a zase zpátky. S Impetigem jíme třešně na zahradě v Olomouci a probíráme novinky na grafickým štrýtu. S Offcity týmem řešíme zvuky pro Bienále v Benátkách. Na chalupě čistíme zahradu, připravujem dřevo na zimu. Hledám si práci, byl jsem na "příjemným pohovoru" výsledek mi řeknou v pátek, nebo v pondělí. Byl jsem mrknout na "novej privát". Pája mi ukazuje Světlou nad Sázavou a lokality všech příběhů. 
Červenec/July Vyrážíme na festival Urban art forms do Grazu, spím tři dny v křoví a posloucháme elektro. Jdu na pohovor a díky tomu že nejdu na koncert Franz Ferdinand dostávám práci v grafickým studiu. Pronajámám si pokoj v centru HK. Jedeme s Terkou na víkend k nám na chalupu. Probíhá Workshop Kontakt v Horním Maršově, skáčeme do křoví, lezeme na billboard, sbíráme houby. "Braňo si dal v Boulogne na severu Francie asi nejlepší croissant ve svym životě, pár tisíc kilometrů vedle zastrčil Marek svůj první dolar za kalhotky ve strip baru. Jak studená a průhledná je Salza vyzkoušela Daniela. 298 s Larsem skáčou z mostu v Grazu. Vojta s Pavlínou sjíždějí kopec Jedlová a Adam pokrejvá střechu novejma taškama, Salám otevírá nové studio SKUBB v areálu WERK".

Srpen/August Probíhají super výlety s Terkou,  jsme ve Zlíně, na Housce a v Hradci... Terka odjíždí do Anglie. Sjíždíme řeku Ploučnici, mám všechny věci mokrý. Projekt Židle 7 se odsouvá do tmy. Tisknu první faktury. Přemejšlim že si dám přihlášku do školy Scholastika, později si to rozmejšlím.

Září/September Loučím se skvělým privátem a další 2 měsíce bydlím u rodičů. Prožíváme skvělé 3 dny v Mikulově.  Intenzivně řešíme workshop Ses_love_ka pro festival Město na míru. Učím se neplánovat si život víc než 14 dní dopředu, moc to nejde. Dáváme si volnej víkend v Maršově s Impetigo crew M+P+V+G+B

Říjen/October Jsem v Miláně, jedeme tam 14 hodin a zpátky 13 hodin. Následuje výborná ovce na sklárně v Českejch Budějicích, u ohně řešíme spojitost s délkou penisu a délkou hypotéky.  Díky práci začínám chodit do kina na filmy jako Expendables a Total Recall. Jsme v Novým Boru na IGS, probíhá legendární party v prostoru Kolektiv. 

Listopad/November Jsem s Offcity týden v Benátkách. Je to skvělý, úžasný, geniální. Pronajímám si prostor v parkovacím domě, v centru, z roku 1932 pro vlastní studio v Hradci. Probíhá takovej zvláštní podzim plnej páteční a sobotní samoty. Probíhá můj vnitřní souboj s městem, kdy jsem si za 20 let nebyl schopnej vytvořit fungující síť přátel.

Prosinec/December Letím za Terkou do Anglie. Jsme s Offcity na PAF v Olomouci. probíhá série vánočních party, spíme v kostele, hážeme po sobě třpitky v Liberci, následují vánoce na chalupě, návštěva Boru, Radvance.