Offcity workshop. Mám velkou radost že na chalupě můžu přivítat Offcity tým. Moje osobní produkční agentura zažívá jeden z vrcholů. Připravuju jednohubky na černou mísu, když do toho hodíte mimo vejce a sýr, tak to dostane styl. Zatímco nadivoko nakrájený kus vepřovýho i s kostí se tlumí i s zeleninou v hrnci, strouhám na brambory citron. Celou štábní kulturu povznáší praskající čerstvě dovezené dřevo. Kompozice omylu dostává označení vstup a Offcity workhop začíná. V pátek řešíme minulost, která je pro mě neidentifikovatelná, ale zajímavá. V sobotu dopoledne snb, pro tuhle sezonu jsem se vykašlal na velký střediska a hobluju 400m svah kousek od chalupy, je nejlepší. K večeru řešíme vizi a den korunujem během do kopce k chalupě. Neděle je už shrnutí a pomalý dojezd + odjezd. Já ještě zůstávám a za zvuků Plantastic vynáším zbytek dřeva z dodávky. Jo! Cool setkání! Inspirace!

Nasazuju běžky, Aleš nazouvá skialpy, jdeme přes louky, obhlížíme skalní jehlu, sjíždíme okolo kravína, stoupáme křovím nad chalupy, potom jedem vedle potoka, kam málem padám. Ještě předtím kupujem dvě prasečí kolena, který se už koupou ve vodě. Přijíždí Pája+Andy, Matin+Vojta+Zuzka. Začíná Lexaurinová jízda, jak pro koho. Hledám lano na svázání Lexaurinového Larse, naštěstí se přejídá křenem a usíná. Hořkost střídá sladkost a při stoupání na Sněžku hledám zbytky sil. Zimní atmosféra Sněžky je super! Je jenom málo dní za zimu, kdy je azuro a vy si tam dáváte čaj, slunce vám ohřívá tváře a koukáte se na ty kopce. Večer probíhá legendární calling, kdy Lars vykupuje svoji jízdu hoven hovorem na 1188 a dalším nespecifikovaným individuím, jsme svědky precizní psychologie v pokročilém stádiu a tak dávám dalším zážitkům zelenou. Neděli zase hoblujem 400m kopec, jsem na lyžích a mám z toho velkou radost!

Teorie hozeného míče. Myslím na to. Věci co po vás někdo chce, jsou jako hozené míče, je jenom na vás jestli je budete chytat a házet nazpět, nebo je necháte odkutálet. Líbí se mi to, baví mě to. Další věc která mě fascinuje je drtič odpadků. Stejně jsem pojmenoval svůj pracovní proces. Každý jednotlivý úkol se drtí, řeší, vyrábí dokuď není dodělaný, dokončený, vytisknutý, postavený, vyřezaný, nalepený, odevzdaný, nafoukaný, podložený fakturou, nebo šoupnutý do portfolia. V horším případě je nedokončený, vyhozený, smazaný, zrušený, nerealizovaný, nevytisklý, neodevzdaný, zkažený. 

Jsem rád že splaskla velká bublina GTD (Get things down) a timemanagementu. Generuje to veliký výzvy. Ale realita je úplně jiná. Koupit si tlustou fixu a velkej papír zládne každej, vzít tu fixu a popsat ten papír cílema a vizema udělá taky 80% lidí. Ale realizovat ty věci je tak složitý, že vás to semele jak nečekaná vichřice.

Jezdit dodávkou plnou dřeva je nejlepší antidepresivum.













Drtič je stroj sloužící k rozmělnění materiálu do formy zrn, ne však až na prach - k tomu slouží mlýny. Konstrukce drtiče vychází z fyzikálních vlastností drceného materiálu